SandraWennberg

Direktlänk till inlägg 6 december 2010

dag 1. om mig

Av sandra wennberg - 6 december 2010 20:57

jag tänker vara helt härlig och de inte är nåt som stannar där inne.


jag heter sandra viola wennberg och är nöjd med "viola" jag är 12 år och fyller den 31 augusti 1998.

min familj är: mamma christina, pappa olle, bror tim ;)

jag bor i ygskorset som tillhör lilla orten färila som ligger ungefär mitt i sverie

mina intressen är fotboll, kompisar och killar (A)

och jag går ju såklart på fäla skolan eller ja de heter färila med vi säger fäla här.

vår skola är väldigt bra i allafall och där trivs jag... 

haha jag gillar att knäppa kort men de är inte de första på listan eller vad man nu säger. 

jag har ingen system kamera bah satt ni vet.

om man går in på fotboll så spelar jag i korskrogens ik .

en sak som jag hålla på att glömma de va att jag har ju en hamster som heter mulle och min broder tim har en orm, haha många säger att ormar är läskig men ibland så tycker faktiskt inte jag de e.


nu har jag berättat de mesta om jag kommer på nåt mer så lägger jag väll till de å så håll ögonen öppna   


  

suddig bild, hittade den på facebook bara ;)





  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

;o

Av sandra wennberg - 29 januari 2011 00:26


nu vare längesen. jag har inte bloggat på den här bloggen på skit länge ! men nu har jag fixat lite och på min nya blogg vare en som frågade hur/om man kan göra "bild länk" så om man klickar på bilden så kommer man till en blogg eller en annan ...

Av sandra wennberg - 13 december 2010 16:56

nu har jag skaffat ny blogg ;)  klicka här för att komma dit. Jag tänker ha kvar den här bloggen i fall att jag ångrar mig :P   kommer inte att blogga så mycket på den här nu , men kolla gärna in på den nya !  Puss & Kram /  Sandra ...

Av sandra wennberg - 12 december 2010 12:33


jaa, jag va på fest hos alexandra i går och då hände de lite saker..     måsta kliippa bort lite av bilden för "jag = usch" !!!! ...

Av sandra wennberg - 12 december 2010 12:19


de har inte gått nå länge på min dag för jag e ny vaken. senare så vet jag inte alls vad jag ska göra, kanske blir nån kompis annars bara vara hemma :) kan väl passa på att berätta om morgon dagen, imorgon så äre måndag och då ska man ju till sko...

Av sandra wennberg - 11 december 2010 22:36


asså jag har många jätte bra vänner men min riktiga typ bästa vän är...     asså vi har otroligt många minnen men de som "roligast" de är nog våran humor. du och jag anna vi är bäst. vi förstår varandra otroligt bra, och ibland så tror...

Ovido - Quiz & Flashcards