SandraWennberg

Alla inlägg den 7 december 2010

;o

Av sandra wennberg - 7 december 2010 21:55

kollar på eclipse, kanske har sagt de på msn och facebook också men men.

ooh, han säger till bella:

- gift dig med mig

hon bah

- nej


haha

men asså hade inget annat att gö så, god natt, sov sött

Av sandra wennberg - 7 december 2010 18:45

dagen har varit bra.


MATTE

SO prov, bah råka glömma träna

RAST

SV

LUNCH

TEMA

RAST

TEMA


slut ! :D


de har varit bra alla fall, efter skolan så kom moa till mig

vi har typ ätit, datan och tv...

imorgon så är de en skit tråkig dag !!!!


hare (Y) 

så hörs vi i morgon


  


Av sandra wennberg - 7 december 2010 18:36

jag hade ingen första kärlek på dagis men jag hade i 3:an

och nu ska jag vara helt ärlig och säga att de va marcus lindholm i min klass.

vet inte hur man ska berätta men jag gillade han jätte mycket då och hoppas att han gillade mig också, vi pratade nästan aldrig med varandra så de räckte inte så länge, 3 månade eller nåt.

jaja, vi är alla fall vänner nu..

och jag kommer ihåg att han tog min penna varje lektion och då fick han "skäll" av marcus och bigitta som va våra lärare (A)

nu kommer jag inte på nåt mer men de blir nog bra de.


  


  

Ovido - Quiz & Flashcards