SandraWennberg

Alla inlägg under november 2010

Av sandra wennberg - 30 november 2010 19:44

tjena, skämta bara

haha.


dagen har varit kanon bra eller ja lite så där om jag tänker efter.

efter skolan åkte jag bara hem och inte gjorde nånting.

imorgon på skolan har vi fotbolls tunering fast jag ska inte vara med, fuck you knä !

jaja, efter skolan så kanske jag skulle vara med anna men får se om de blir nåt med de, i allafall så ska jag snart fixa mina ben "raka dom" ;)

hare bra


vi kanske hörs i morgon om jag orkar blogga, jag har inte bloggningen på topp just nu men ni får klara er om man kan säga så.


  

Av sandra wennberg - 28 november 2010 20:45

  


hahahahah, båda har målat naglarna så vi kan inte göra så mycket

fast jag tror mina har torkat.

Av sandra wennberg - 28 november 2010 15:32

ja som sagt, jag har bytt header.

hehe, nyss eller ja för nån timme sen så slog jag in lite paket fast inget va till mig.

men god bye :)


  

Av sandra wennberg - 27 november 2010 19:13

 1:an


2:an


3:an


"4:an"s kort får ni inte se för då ser jag hemsk ut !

och i 5:an  knäppte vi inget, men i år då blire, vi får väl se om de blir nån bild som jag lägger ut eller inte.


  

Av sandra wennberg - 27 november 2010 19:06

gud va gulligt ! :)


   klicka på bilden så får ni den större.

Av sandra wennberg - 27 november 2010 18:46

hej.

idag har jag varit i sundsvall och shoppat lite, men asså jag köpte inte så mycket bah för jag va inte på shopping humör idag och inte sist jag va och shoppa heller.

men nu kommer de en bild på de saker jag har köpt :)


  

den där rosa saken är en massage sak ;)

asså inte världens bästa bilder, men de får duga


kan passa på att berätta för er att jag har windows live messenger 2011 nu som de tycker jag är värsta bäst.

jag har typ märkt att jag skriver: värsta, typ, asså och liksom, mycket

hehe men aja, min data är lagad nu allfall så nu har jag fixat massa saker och kan använda den (Y)


jag bloggar mer sen.


  

Av sandra wennberg - 25 november 2010 21:27

hej.

asså jag har inte bloggat på länge för att min data har ju pajjat så måste låna mammas eller våran stora data som är slit seg !!

i dag har jag varit i skolan allfall och vi har varit i skogen, den va väll lite sådär.

för asså de va PISS kallt, men i allafall orkar lixom intre gå in på detaljer.


men asså jag blir sjukt irreterad på er och vet inte vad jag ska tro nu ?


i morgon så äre fredag ska väl till skolan då mä.

vi har fredags fika och då ska de fikas   

efter de vet jag inte vad som händer, får väl se de.


på lördag ska jag till sundsvall och shoppa i birsta, KUL ASSÅ !!!!

mamma ska typ köpa jul klappar och lite sånt, hehe

hejdå.

 

  


  

Av sandra wennberg - 21 november 2010 19:46

hade bloggpaus i två dagar xD

men asså jag kan inte vara utan min blogg.

Ovido - Quiz & Flashcards