SandraWennberg

Alla inlägg den 4 december 2010

Av sandra wennberg - 4 december 2010 20:04

asså jag kom inte på nåt och att de blev lite tok ...


(Y)

Av sandra wennberg - 4 december 2010 17:44

nu har jag knäppt lite bilder..

och då hittade jag några videos som jag anna och tove gjorde i fredags.

här kommer de.


det kommer en till senare men de laddar så den kommer i ett senare inlägg ;)


lite ego bilder på mig.

       



  

Av sandra wennberg - 4 december 2010 14:57

asså jag tror jag inte har bloggat på skit länge, dvs 4 dagar ;)

men nu tänkte jag att jag skulle blogga varje dag "

senare ska jag väll knäppa lite kort så lägger jag väll ut senare ?

i dag har jag allfall inte gjort nånting alls utan bara datan.

imorgon äre söndag och då vet jag inte heller vad som händer.


  

Ovido - Quiz & Flashcards