SandraWennberg

Alla inlägg den 8 december 2010

Av sandra wennberg - 8 december 2010 19:48

ni som läser min blogg kan inte ni kommentera med erat namn och eran blogg om ni har någon, vill veta vilka som läser den.

så kan jag läsa eran ? :)


glöm inte, 


1. kommentera detta inlägg

2. skriv erat namn

3. skriv eran blogg adress,hotmail också men de kommer ingen annan se inte äns jag

4. skriv tex. jag läser din blogg, kan inte du läsa min?    eller nå

5. skicka komentar :)



haha aah, snälla kommentera

jag ser ju om de tex. är 10 som har kommenterat och de är 11 besökare på statistiken då vet jag ju att de är en som inte har kommenterat.



SNÄLLA, GÖ DE HÄR

Av sandra wennberg - 8 december 2010 19:33

nu ska det handla om mina föräldrar.


min mamma heter christina, pappa heter olle

mamma är 42 år och pappa är 41 år

vet inte riktigt vad man kan säga men pappa är våran tränare i mitt lag han kan ju vara lite "sträng" men de får man lida.

jag kan beskriva hur de ser ut,

mamma har blont hår och är 169 cm lång

pappa har lite brunt hår och är 190 cm lång ;)

pappa gillar att "sjunga" eller ja gillar och gillar har sjunger lite titt som tätt, han gillar också att titta på fotboll asså liverpool mest.

mamma gillar att titta på datan och att skämma ut en.

mamma är född i stockholm och pappa i järvsö eller ja i skästra (stavning)

en sak ska ni veta de är att de är dom bästa föräldrarna som finns och jag älskar dom.


  

  

gammla bilder, gullig ? (A)


  

Ovido - Quiz & Flashcards