SandraWennberg

Alla inlägg den 9 december 2010

Av sandra wennberg - 9 december 2010 21:41

asså seriöst, de är bara 15 dagar kvar till jul

jag är jul galen kan man säga.

asså om de inte fanns nån jul skulle allt va tråkigt, nä men asså man kan säga de men en mening, JAG ÄLSKAR JULEN !!!


klicka "här" 3 gånger så får du veta igen att sandra älskar julen.... <3

Av sandra wennberg - 9 december 2010 21:36

  

fick en kommentar av en som jag känner: evelina 

jaja,





frågan: vad är det här, dag 1, dag 2, ........  ?

svar: det är en kul grejj som man kan göra om man inte vet vad man ska skriva tex ;)








jag vet att jag inte är världens bästa bloggare men de är svårt att komma på nåt.

Av sandra wennberg - 9 december 2010 17:56

asså igentligen va det "vad åt jag idag" eller nå men de va inte äns roligt, så nu har jag ändrat.


just nu vet jag inte riktigt hur jag känner, allt går upp och ner.


jag är glad för att jag är de bara, men mina känslor är att jag vill ha ett förållande för jag saknar att vara kär, men seriöst jag vet inte vem jag gillar eller nå

de är skönt att vara singel men jag vill ha nån speciell som man kan säga

"god natt, älskar dig"

en som man kan berätta allt för

jag känner mig lite vimsig alla fall.


  


  

Av sandra wennberg - 9 december 2010 16:37

asså usch för dagen.

dagen har inte varit så bra i dag de har hänt lite saker,

men i alla fall, efter skola så följde anna med mig hem och vi har haft det kanon kul.

synd bara att du måsta hem, to anna ;)

i morgon så skaa vi ha julpyssel på skolan =.='

efter skolan i morgon vet jag faktiskt inte vad som händer, snart ska jag väl äta eller nå så vi hörs!


  

tuggummi är gött.


  

Ovido - Quiz & Flashcards